vergelijk geselecteerde producten

Klachten

Klacht
Het kan ook gebeuren dat u een klacht heeft over een product, dienst of over de door PowerAdapter verleende service. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden.
  
Hoe kunt u uw klacht melden?
Contact ons zo snel mogelijk als u een klacht heeft, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken, u kunt dit doen door ons te mailen (info@poweradapter.nl). Het is ook mogelijk om uw klacht telefonisch (010-7512859) kenbaar te maken.
 
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Wij streven ernaar uw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en op te lossen, mocht dit niet lukken krijgt u uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:
- Een bevestiging van uw klacht en de verwachte oplossingstijd.
- Een bericht met de oplossing van uw klacht.
 
Kunnen wij u niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met u, naar andere mogelijkheden kijken.
 
Bent u als consument niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u gebruikmaken van de bemiddelingsregeling van Stichting Webshop Keurmerk.